امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است 
کد خبر: 4174669
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده و ایران، چشم و چراغ همه کشورهای اسلامی و مستضعفین است.

امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است 

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با فرمانده انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده؛ اینجا چشم و چراغ همه کشورهای اسلامی و مستضعفین است، اگر با اقتدار باشد پشت کشورهای منطقه نیز گرم است.

وی افزود: این روزها طرح طوفان‌ الاقصی عملیات بسیار کاری، قاطع و بی‌نظیر در عمر ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی رقم خورد، چنین موفقیتی برای نیروهای جهادی و چنین فاجعه‌ای برای نیروهای صهیونیستی پیش نیامده بود.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: نیروهای انتظامی ایران علاوه بر نیروی ایران بودن، حافظ منطقه غرب آسیا هستند، از نیروی انتظامی استان مازندران و شهرستان‌ها که دین‌دار و با انگیزه هستند، تقدیر و تشکر داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خبر همکاری حوزه نمایندگی با فرماندهی انتظامی بسیار خوب است و هم‌گرایی در راستای انجام بهتر فعالیت‌ها کمک‌کننده است، خاطرنشان کرد: در اواخر شهریور ماه امسال دشمنان ما چیزهای دیگری را ساز کرده بودند اما با تلاش نیروهای انتظامی کار با آرامش پیش رفته و مردم بهتر به ماهیت نادرست، باطل و مزدوری جریان اغتشاشات و آشوب‌ها پی بردند.

امام جمعه ساری اظهار کرد: جریان اغتشاشات در سال گذشته و امسال از جانب مردم تودهنی محکمی خورد، مردم هیچ حمایتی از این جریان مخرب، ویرانگر، مزدور و بسیار ضعیف نداشتند که جای تقدیر دارد.

وی  خطاب به فرماندهان حاضر تأکید کرد: به معیشت همکارانتان برسید و به امکانات سازمانی نیز توجه کنید، حواس‌ها باید جمع باشد که باوجود ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی خورده، بعید نیست که باز شیطنت‌های خود را درون کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران تکرار کند.

انتهای پیام
captcha